Specialized Turbo Levo 2021
Kolo je nastaveno pro potřeby jezdce a aktualizovaný software na nejnovější
verzi.
Nové Turbo Levo přináší nejpokročilejší eMTB rám, motor a technologii baterie pro nejširší škálu jezdců. Spojili jsme náš moderní rám ze slitiny M5 s nejplynulejším a nejvýkonnějším motorem na trhu. Výsledkem je kolo, které zahanbí nejedno i z těch nejdražších eMTB.
ROZBITÉ SJEZDY. PRUDKÁ STOUPÁNÍ? KLIDNĚ.
Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.
VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD
Motor Specialized 2.1 u kola Kenevo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.
• Lehký a citlivý rám ze slitiny M5 poskytuje nadstandardní kontrolu.
• Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.
• Vidlice RockShox se zdvihem 160 mm .
- Rám Levo je vyroben ze slitiny M5 s asymetrickým designem a naší geometrií 29 Trail, to vše dohromady přináší akurátní poměr pohodlí a ovladatelnosti. Toto kolo jsme navrhli, aby se na něm dalo pořádně vyblbnout, proto jsme zvolili nízký střed, dlouhou horní rámovou trubku a krátké řetězové vzpěry. Také jsme vylepšili kinematiku rámu, aby bylo odpružení citlivější i na malých nerovnostech a přesto bylo schopno zvládnout velké nárazy, aniž byste škrtali o zem.
- Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 představuje vrchol v technologiích e-kol. Nový motor je účinnější, o 15% menší a o 11% lehčí než jeho předchůdce. Má mnoho funkcí, které žádný jiný e-bike nemá, jako například okamžité spínání motoru, perfektní chlazení, dvojitou volnoběžku, která odpojí převodovku, když dosáhnete nejvyšší rychlosti, motor je tichý, hladký a má konzistentní chod – dokonce i při maximálním výkonu.
- Jednotka kola Levo – Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” – je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
- Nová baterie kol Turbo Specialized M2 má kapacitu 500Wh. Takto výkonná baterie je neviditelně integrována v rámu a lze ji během několika vteřin snadno vyjmout pomocí jednoho imbusového klíče.
RÁM
|
Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
---|---|
VIDLICE | Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper |
ZADNÍ TLUMIČ | RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5×210mm |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Industry |
RÁFKY | Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
DUŠE | Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.3" |
KLIKY | Praxis forged M30, custom offset |
PŘEVODNÍKY | SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel |
ŘAZENÍ | SRAM NX Eagle, single-click lever |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM NX Eagle, 12-speed |
KAZETA | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11–50t |
ŘETĚZ | SRAM NX Eagle, 12-speed |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, metallic pads |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ŘÍDÍTKA | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width |
GRIPY | Specialized Trail Grips |
PŘEDSTAVEC | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
SEDLO | Body Geometry Bridge Saddle, steel rails |
SEDLOVKA | : TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel |
OBJÍMKA | Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
BATERIE | Specialized M2–500, integrated battery w/rock guard, 500Wh |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
KABELÁŽ | Custom Specialized harness |
V návaznosti na výrobce si vyhrazujeme právo změny specifikace a ceny bez udání důvodu. Obrázky jsou pouze orientační.
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde
Dotaz na dostupnost
Dostupnost zboží můžete ověřit na telefonu 730 893 678 nebo pomocí kontaktního formuláře: