Levo SL je nové, lehké eMTB, které využívá rychlou a živou jízdu našeho Stumpjumperu… a dodává jen tolik síly, kolik je potřeba, aby všem nakopalo zadek. Díky chytrému výběru vybavení přináší Levo SL to nejlepší za tu nejlepší cenu.
JSI TO TY… JEN JEDEŠ RYCHLEJI… A DÁL
Levo SL je efektivní jako Stumpjumper, který vám umožní pustit se do nekonečně dlouhých dobrodružství bez obav, že byste byli vyřízení. Naopak, vám pomůže zvládnout tři traily, namísto jednoho. Hledáte spoustu energie a velký dojezd? Mrkněte se na naše modely Levo a Kenevo. Chcete kolo, které je jako vaše vylepšené já - rychlejší se silou zvládnout víc trailů? To je Levo SL.
NALAĎ SI JEJ VE TVÉM STYLU
Připojením k aplikaci Mission Control můžete naladit motor SL 1.1 přesně podle vašeho stylu jízdy, nahrávejte si jízdy a sledujte baterii. Motor má dokonce zabudovaný měřič výkonu, který přenáší jakoukoli jednotku ANT +. Nechcete se připojit? Bez problému - jednoduchá jednotka Turbo Connect (TCU) na horní rámové trubce vám poskytuje veškerou kontrolu, abyste mohli stoupat třeba celý den.
• Rám z lehkého karbonu inspirovaný kolem Stumpjumper je zárukou čisté jízdní kvality a ovladatelnosti.
• Ultra plynulý a lehký motor SL 1.1 zdvojnásobuje váš výkon šlápání.
• 150 mm zdvihu vpředu i vzadu, díky vidlici FOX 34 a tlumiči DPS.
RÁM
|
FACT 11m full carbon, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
---|---|
ZADNÍ TLUMIČ | Fox Float DPX2 Performance Elite, 3– position adjustment, 52.5×210mm, Rx Trail Tune |
VIDLICE | Fox Float 36, Performance Elite, Grip2 damper, 150mm, 51mm rake, HSC, LSC, HSR, LSR, Kabolt axle |
PŘEDSTAVEC | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 30mm rise, 780mm, 35mm clamp |
GRIPY | Deity, Knuckleduster, Black |
SEDLO | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ŘAZENÍ | SRAM X01, trigger, 12-speed |
PŘEHAZOVAČKA | Sram X01 Eagle, 12-speed |
CASSETTE | Sram XG-1275, 12-speed, 10–52t |
ŘETĚZ | SRAM GX Eagle, 12-speed |
KLIKY | Praxis, forged M30, custom offset |
PŘEVODNÍKY | SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 30T |
RÁFKY | Roval Traverse 29 Alloy, 30mm inner width, hand-built, 2Bliss Ready |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Roval, sealed cartridge bearings, 15×110mm spacing, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Roval DT Swiss 360, 3-pawl design, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Competition Race |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 29×2.3" |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.3" |
DUŠE | Standard, Presta valve |
SEDLOVKA | : X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SRL LE lever, 34.9mm, S: 125mm, M/L: 150mm, XL: 170mm |
OBJÍMKA | Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
Motor | Specialized SL 1.1, custom lightweight motor |
UI/Remote | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
Battery | Specialized SL1–320, fully integrated, 320Wh |
Charger | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
Wiring Harness | Custom Specialized wiring harness w/ chargeport |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde