Zábava. Vždycky se snažíme o to nejlepší a není nic lepšího, než moct řádit na singltrailu. Ale snadno se stane, že člověk nemá tolik času se na něj dostat, ať už je to kvůli motivaci, zranění, práci, rodině, povinnostem. To nás vždy mrzelo a tak jsme si řekli, že najdeme způsob jak vám s tímhle pomoci. S novým dámským Turbo Levo FSR je to hračka. Svezete se na něm jako na moderním trailovém kole, ale pomůže vám zvládnout více trailů za cenu, která vás nenechá v klidu.
OBJÍMKA | Alloy, 38.6mm |
---|---|
VIDLICE | RockShox Sektor RL, 29" Boost™, 150mm of travel |
RÁM | Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
ZADNÍ TLUMIČ | RockShox Deluxe RT w/ custom air valve, 150mm of travel |
ŘAZENÍ | SRAM S700, single-click lever |
KLIKY | Praxis Alloy, 2D cold-forged, custom offset, 165mm |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM NX, 11-speed |
KAZETA | SRAM PG-1130, 11-speed, 11–42t |
ŘETĚZ | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
PŘEVODNÍKY | Custom steel ring, 32T |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Level T, hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 200mm |
VÝPLET | DT Swiss Industry |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h |
DUŠE | Standard, Presta valve |
RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
UI/REMOTE | Specialized TCU, 10-LED state of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, handlebar remote with walk-assist |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
BATERIE | Turbo M2–500, fully integrated, 500 Wh w/ rockguard |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
SEDLO | Myth Sport, steel rails, 155mm |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 6 Deg, SM/MD 40mm / LG/XL 50mm |
GRIPY | Specialized Sip Grip, half-waffle, regular thickness |
SEDLOVKA | Specialized 2-bolt head, forged alloy, 5mm offset, micro-adjust, 34.9mm |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde