Specialized Women's Turbo Levo (WOMEN-S-TURBO-LEVO30)

Zábava. Vždycky se snažíme o to nejlepší a není nic lepšího, než moct řádit na singltrailu. Ale snadno se stane, že člověk nemá tolik času se na něj dostat, ať už je to kvůli motivaci, zranění, práci, rodině, povinnostem. To nás vždy mrzelo a tak jsme si řekli, že najdeme způsob jak vám s tímhle pomoci. S novým dámským Turbo Levo FSR je to hračka. Svezete se na něm jako na moderním trailovém kole, ale pomůže vám zvládnout více trailů za cenu, která vás nenechá v klidu.
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Women's Turbo Levo 2019

Zábava. Vždycky se snažíme o to nejlepší a není nic lepšího, než moct řádit na singltrailu. Ale snadno se stane, že člověk nemá tolik času se na něj dostat, ať už je to kvůli motivaci, zranění, práci, rodině, povinnostem. To nás vždy mrzelo a tak jsme si řekli, že najdeme způsob jak vám s tímhle pomoci. S novým dámským Turbo Levo FSR je to hračka. Svezete se na něm jako na moderním trailovém kole, ale pomůže vám zvládnout více trailů za cenu, která vás nenechá v klidu.

 
  • Kompletně přepracovaný rám Levo je z hliníku M5 a má asymetrický design a geometrii Trail 29, což mu dává dostatečné schopnosti a pohodlí, jaké si jen dokážete představit. Kinematika rámu byla také zdokonalena společně s tuhostí potřebnou k jízdě. Kabeláž je vedena vnitřkem a to včetně vedení teleskopické sedlovky Command Post IR, zatímco baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a minimalistický motor je přimontován bezpečněji, než doposud. Tím vším se nám podařilo snížit celkovou hmotnost.
  • Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 RX Trail se vyznačuje značným zvýšením výkonu, je o 15% menší a o 11% lehčí, než jeho předchůdce. Díky tomu se dostává na špičku žebříčku mezi motory elektrokol. Má také mnoho jiných užitečných vlastností, jaké jiná e-kola nemají, jako třeba okamžité sepnutí, fantastické řízení tepla a dvojitý volnoběh, který uvolňuje řazení, když dosáhnete maximální rychlosti, také mu nechybí tichost a plynulost chodu a konzistentní výkon – i při maximální síle.
  • Nová baterie Specialized série M2 nabízí kapacitu 500 Wh. Samozřejmě je stále neviditelně zabudovaná v rámu a přitom ji lze také snadno vyjmout.

OBJÍMKA Alloy, 38.6mm
VIDLICE RockShox Sektor RL, 29" Boost™, 150mm of travel
RÁM Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ RockShox Deluxe RT w/ custom air valve, 150mm of travel
ŘAZENÍ SRAM S700, single-click lever
KLIKY Praxis Alloy, 2D cold-forged, custom offset, 165mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM NX, 11-speed
KAZETA SRAM PG-1130, 11-speed, 11–42t
ŘETĚZ KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™
PŘEVODNÍKY Custom steel ring, 32T
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Level T, hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 200mm
VÝPLET DT Swiss Industry
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6"
PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h
ZADNÍ NÁBOJ Specialized, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h
DUŠE Standard, Presta valve
RÁFKY Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6"
UI/REMOTE Specialized TCU, 10-LED state of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, handlebar remote with walk-assist
NABÍJEČKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
MOTOR Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
BATERIE Turbo M2–500, fully integrated, 500 Wh w/ rockguard
WIRING HARNESS Custom Specialized wiring harness
PEDÁLY Specialized Dirt
ŘÍDÍTKA Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp
SEDLO Myth Sport, steel rails, 155mm
PŘEDSTAVEC Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 6 Deg, SM/MD 40mm / LG/XL 50mm
GRIPY Specialized Sip Grip, half-waffle, regular thickness
SEDLOVKA Specialized 2-bolt head, forged alloy, 5mm offset, micro-adjust, 34.9mm

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".