Jistě, můžete hodit nohy nahoru a přeměnit se v utahaného člověka, jako to tak má většina lidí, nebo můžete naskočit k nám na palubu díky dámskému Turbo Levo Comp FSR a zažít revoluci. Doporučujeme druhou možnost a proto jsme navrhli zcela nové Levo, aby se z něj v první řadě stalo opravdové trailové kolo. Inspiruje se geometrií, kinematikou a designem z našich nejnovějších trailových kol, jako je Stumpjumper a přidává nejnovější technologie, které vám dají sílu jezdit více trailů. Nový motor? Máme. Nová baterie? Máme. Tak, na co čekáte? Zasloužíte si ten Turbo úsměv.
OBJÍMKA | Alloy, 38.6mm |
---|---|
VIDLICE | RockShox Revelation Charger RC, 29" Boost™, 150mm of travel |
RÁM | Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
ZADNÍ TLUMIČ | RockShox Deluxe RT w/ custom air valve, 150mm of travel |
ŘAZENÍ | SRAM S700, single-click lever |
KLIKY | Praxis Alloy, 2D cold-forged, custom offset, 165mm |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX, long cage, 11-speed |
KAZETA | SRAM PG-1130, 11-speed, 11–42t |
ŘETĚZ | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
PŘEVODNÍKY | Custom steel ring, 32T |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
VÝPLET | DT Swiss Industry |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h |
DUŠE | Standard, Presta valve |
RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
UI/REMOTE | Specialized TCU, 10-LED state of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, handlebar remote with walk-assist |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
MOTOR | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
BATERIE | Turbo M2–500, fully integrated, 500 Wh w/ rockguard |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
PEDÁLY | Specialized Dirt |
ŘÍDÍTKA | Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
SEDLO | Myth Sport, steel rails, 155mm |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 6 Deg, SM/MD 40mm / LG/XL 50mm |
GRIPY | Specialized Sip Grip, half-waffle, regular thickness |
SEDLOVKA | : XFUSION, MANIC, 34.9mm, 125mm of travel (Size: Small), 150mm of travel (Size: M/XL) |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde