TREK Session 9 X01 (SESSION-9-X0144)

Session 9 je nespoutané sjezdové horské kolo osazené masivním slitinovým rámem a má odpružení s vysoko umístěným čepem, které zaručuje svižnou, stabilní a nesmírně rychlou jízdu i na těch nejnáročnějších dráhách. Nabízí naše nejlepší DH odpružení, špičkový pohon a výkonné brzdy Code RSC. 
Barevné varianty
194 990 Kč 149 990 Kč
+
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Trek Session 9 X01 2024

Session 9 je nespoutané sjezdové horské kolo osazené masivním slitinovým rámem a má odpružení s vysoko umístěným čepem, které zaručuje svižnou, stabilní a nesmírně rychlou jízdu i na těch nejnáročnějších dráhách. Nabízí naše nejlepší DH odpružení, špičkový pohon a výkonné brzdy Code RSC. 

Je pro vás vhodné, pokud…

Především. Milujete. Rychlost. Hledáte proto odolné DH kolo, které s vámi bude držet krok. Chcete nejen chytřejší a rychlejší odpružení, které vám zaručí ovladatelnost, ale i špičkovou vidlici, tlumič a brzdy.

Získáte toto vybavení

Odolný hliníkový rám, tlumič RockShox Super Deluxe Ultimate DH RC2 se zadním zdvihem 200 mm, 200mm vidlice RockShox Boxxer Ultimate s pružinou DebonAir+ a tlumičem Charger 2.1 RC2, 4pístkové brzdy Code RSC, 7rychlostní pohon SRAM X01 DH a karbonová řídítka.

Na závěr

Model Session vždy patřil k oblíbeným DH kolům. Design odpružení nyní garantuje lepší trakci, vyšší rychlost a téměř žádný zpětný náraz do pedálů. Náš nejlepší model je rovněž osazen špičkovou vidlicí, tlumičem a brzdami.

Proč si je zamilujete

  1. Nové odpružení s vysoko umístěným čepem a vloženou kladkou zlepšuje trakci, umožňuje větší rychlost a minimalizuje zpětný náraz do pedálů pro lepší stabilitu.
  2. Díky téměř žádnému zpětnému nárazu do pedálů drží kolo na povrchu jako přibité a při sjezdech a zejména pak skocích a dropech je krásně ovladatelné.
  3. Díky vysoko umístěnému čepu je dráha zadní osy účinnější, takže pojedete rychleji a kolo vám nebude drhnout o překážky.
  4. Přepnutím na dolním tlumiči lze nastavit progresi odpružení: 20% na pohodlné jízdy v parku, 25% pro účinnost při závodech.
  5. Náš nový systém velikostí DH kol není založen na výšce jezdce, ale na dosahu, který je tím nejdůležitějším faktorem při výběru skvěle padnoucího sjezdového kola.

Rám Hliník Alpha Platinum, hlavní čep ve vysoké poloze, vodicí kladka, integrovaná ochrana rámu, vnitřní nebo vnější vedení, hořčíkový kolébkový spoj, Mino Link, dvoušroubový úchyt ISCG 05, Active Braking Pivot, pevná osa 157 × 12 mm, zdvih 200 mm.
Vidlice RockShox Boxxer Ultimate, pružina DebonAir+, tlumení Charger 3, offset 52 mm, BoostDH 110×20, Maxle Stealth, zdvih 200 mm.
Tlumič RockShox Vivid Ultimate, 250 mm x 72.5 mm.
Maximální kompatibilní zdvih vidlice 200 mm
Přední kolo Bontrager Line DH 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, pevná osa Boost 110 × 20 mm.
Zadní kolo Bontrager Line DH 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 šroubů, sedmirychlostní ořech freehub Shimano, pevná osa 157 × 12 mm
Zadní rychloupínák Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Plášť Bontrager G5 Team Issue, drátová patka, dvě vrstvy, 60 tpi, 29 × 2,50 palce.
Páska do ráfku Bontrager TLR.
Maximální velikost pláště : Rám: 29 × 2,50 palce, vidlice: viz výrobce.
Řazení SRAM X01 DH, 7 speed
Přehazovačka SRAM X01 DH, střední ramínko.
Klika SRAM X01 DH, DUB 83, slitinový převodník 34 zubů, délka 165 mm.
Středové složení SRAM DUB, 83 mm, BSA závitované.
Kazeta SRAM PG-720, 11–25, 7 rychlostí.
Řetěz SRAM PC-1110, 11 rychlostí.
Pedál Wellgo MG-1, magnéziová konstrukce, osa Cro-Mo, vyměnitelné pastorky.
Maximální rozměry převodníku : 1×: 36 zubů
Sedlo Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, offset 0 mm, šířka 330 mm.
Řídítka Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm.
Gripy Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On.
Představec Bontrager Line Pro, 35 mm, Direct Mount, délka 50 mm.
Hlavové složení FSA Orbit, zapouzdřené ložisko, horní 1–1/8 palce, spodní 1,5 palce (včetně nastavitelné geometrie pomocí zkosených objímek).
Brzdový rotor : Velikost: R1, R2, R3 SRAM 6 děr, 200 mm. / Velikost: R1, R2, R3 SRAM HS2, 6 děr, 220 mm
Rozměry kotouče : Maximální velikosti brzdových kotoučů: rám: 220 mm, vidlice: viz výrobce vidlice.
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.

Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.

TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.

 

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".