Velmi lehké a aerodynamické silniční kolo Émonda SLR 6 eTap z karbonu je naše nejrychlejší vrchařské kolo. S naší nejlehčí platformou získáte neuvěřitelnou kvalitu jízdy a velmi chytrý a hladký bezdrátový elektronický pohon SRAM Rival AXS, s nímž překonáte každé převýšení mnohem rychleji.
Na karbonovém enduro kole Slash 9.8 zvládnete velké terénní nerovnosti i řezání zatáček. Při sjezdech si uvědomíte, že jste tak rychle ještě nikdy v životě nejeli. Díky extrémně tuhému a odolnému karbonovému rámu, karbonovým kolům, bezdrátovému elektronickému pohonu a nejpropracovanější technologii odpružení RockShox si tenhle 29palcový stroj s vysokým zdvihem zaslouží parťáky v podobě zarytých bikerů nebo závodníků, kteří míří na stupně vítězů.
Synonymum pro moderní městské elektrokolo, to je model Nefel. Pohodlný rám s nízkým nástupem a vidlice se zdvihem 60 mm, zvýší váš komfort na maximum. Vysoce výkonný elektromotor Bosch Active Plus s integrovanou baterii vás jednoduše proveze všemi nástrahami městského provozu.
V poslední době se cyklistika na štěrku velmi rozšířila a není divu. Tato kola jsou skutečně všestrannými stroji jak pro začátečníky, tak pro zkušené cyklisty. Byli jsme ve hře od začátku s gravelovým kolem, které mělo ve své dna dirtové dědictví. Model rag+ se stal oblíbeným mezi našimi zaměstnanci a přáteli, a to i mezi těmi, kteří by o kole s drop barem dříve ani neuvažovali. Škála využití je nekonečná - od dojíždění do práce až po amatérské cx závody nebo prostě k použití jako fitness kolo. Několik montážních bodů vám umožní vzít si s sebou vše, co potřebujete, takže rag+ je připraven i na vaše další velké dobrodružství. Rag je zkratka pro road & gravel (silnice a šotolina) a to "plus" je tam proto, že na něm můžete jezdit se standardními silničními plášti 700c, šotolinovými plášti 700c (až 45c) nebo dokonce s 27,5" koly s plášti o velikosti až 2,2"! Rag+ 3 je novinkou v nabídce a přichází s příjemnou cenou, ale přesto je vybaven nejnovějšími technologiemi včetně pořádného pohonu 1x s kazetou s širokým rozsahem, kotoučovými brzdami a průchozími osami. Rám rag 2022 prošel revizí geometrie, díky níž je toto kolo stabilnější a pohodlnější: hlavové trubky jsou vyšší, čímž se jezdec dostává do pohodlnější pozice (i když jsme nezacházeli příliš daleko - stále chceme zachovat sportovní charakter kola), reach je delší a hlavový úhel je volnější.
Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".