Voláme všechny průzkumníky! Objevte rozlehlé hřiště terénní cyklistiky se slitinovým gravel kolem vybaveným řazením MicroShift Advent X 1x10 a plášti WTB Riddle 700x37c.
V poslední době se cyklistika na štěrku velmi rozšířila a není divu. Tato kola jsou skutečně všestrannými stroji jak pro začátečníky, tak pro zkušené cyklisty. Byli jsme ve hře od začátku s gravelovým kolem, které mělo ve své dna dirtové dědictví. Model rag+ se stal oblíbeným mezi našimi zaměstnanci a přáteli, a to i mezi těmi, kteří by o kole s drop barem dříve ani neuvažovali. Škála využití je nekonečná - od dojíždění do práce až po amatérské cx závody nebo prostě k použití jako fitness kolo. Několik montážních bodů vám umožní vzít si s sebou vše, co potřebujete, takže rag+ je připraven i na vaše další velké dobrodružství. Rag je zkratka pro road & gravel (silnice a šotolina) a to "plus" je tam proto, že na něm můžete jezdit se standardními silničními plášti 700c, šotolinovými plášti 700c (až 45c) nebo dokonce s 27,5" koly s plášti o velikosti až 2,2"! Rag+ 3 je novinkou v nabídce a přichází s příjemnou cenou, ale přesto je vybaven nejnovějšími technologiemi včetně pořádného pohonu 1x s kazetou s širokým rozsahem, kotoučovými brzdami a průchozími osami. Rám rag 2022 prošel revizí geometrie, díky níž je toto kolo stabilnější a pohodlnější: hlavové trubky jsou vyšší, čímž se jezdec dostává do pohodlnější pozice (i když jsme nezacházeli příliš daleko - stále chceme zachovat sportovní charakter kola), reach je delší a hlavový úhel je volnější.
V poslední době se cyklistika na štěrku velmi rozšířila a není divu. Tato kola jsou skutečně všestrannými stroji jak pro začátečníky, tak pro zkušené cyklisty. Byli jsme ve hře od začátku s gravelovým kolem, které mělo ve své dna dirtové dědictví. Model rag+ se stal oblíbeným mezi našimi zaměstnanci a přáteli, a to i mezi těmi, kteří by o kole s drop barem dříve ani neuvažovali. Škála využití je nekonečná - od dojíždění do práce až po amatérské cx závody nebo prostě k použití jako fitness kolo. Několik montážních bodů vám umožní vzít si s sebou vše, co potřebujete, takže rag+ je připraven i na vaše další velké dobrodružství. Rag je zkratka pro road & gravel (silnice a šotolina) a to "plus" je tam proto, že na něm můžete jezdit se standardními silničními plášti 700c, šotolinovými plášti 700c (až 45c) nebo dokonce s 27,5" koly s plášti o velikosti až 2,2"! Rag+ 3 je novinkou v nabídce a přichází s příjemnou cenou, ale přesto je vybaven nejnovějšími technologiemi včetně pořádného pohonu 1x s kazetou s širokým rozsahem, kotoučovými brzdami a průchozími osami. Rám rag 2022 prošel revizí geometrie, díky níž je toto kolo stabilnější a pohodlnější: hlavové trubky jsou vyšší, čímž se jezdec dostává do pohodlnější pozice (i když jsme nezacházeli příliš daleko - stále chceme zachovat sportovní charakter kola), reach je delší a hlavový úhel je volnější.
Gravel bike KROSS Esker 5.0 je skvělým společníkem pro kombinovanou jízdu lesní cestou, silnici a na dlouhé výlety bez omezení pohodlí. KROSS Esker 5.0 je universální kolo na hliníkovém rámu s karbonovou vidlicí, kolo má pohodlné silniční řídítka, je vybaven spolehlivým pohonem Shimano GRX a spoustu dalšího..
Nový Topstone Alloy je připraven dovézt vás bezpečně tam, kam vaše cesta povede. Ať už se rozhodnete prozkoumat odlehlá zákoutí přírody, nebo potřebujete parťáka na cesty do práce, na Topstone Alloy se můžete plně spolehnout.
Nový Topstone Alloy je připraven dovézt vás bezpečně tam, kam vaše cesta povede. Ať už se rozhodnete prozkoumat odlehlá zákoutí přírody, nebo potřebujete parťáka na cesty do práce, na Topstone Alloy se můžete plně spolehnout.
V poslední době se cyklistika na štěrku velmi rozšířila a není divu. Tato kola jsou skutečně všestrannými stroji jak pro začátečníky, tak pro zkušené cyklisty. Byli jsme ve hře od začátku s gravelovým kolem, které mělo ve své dna dirtové dědictví. Model rag+ se stal oblíbeným mezi našimi zaměstnanci a přáteli, a to I mezi těmi, kteří by o kole s drop barem dříve ani neuvažovali. Škála využití je nekonečná - od dojíždění do práce až po amatérské cx závody nebo prostě k použití jako fitness kolo. Několik montážních bodů vám umožní vzít si s sebou vše, co potřebujete, takže rag+ je připraveno I na vaše další velké dobrodružství. Rag je zkratka pro road & gravel (silnice a šotolina) a to "Plus" je tam proto, že na něm můžete jezdit se standardními silničními plášti 700c, šotolinovými plášti 700c (až 45c) nebo dokonce s 27,5" koly s plášti o velikosti až 2,2"! Je vybaveno nejnovějšími technologiemi včetně správného pohonu 1x s kazetou s širokým rozsahem, kotoučovými brzdami a průchozími osami. Elegantní hliníkový rám je doplněn celokarbonovou vidlicí. Model 2022 prošel revizí geometrie, díky níž je toto kolo stabilnější a pohodlnější: hlavové trubky jsou vyšší, což jezdce staví do pohodlnější pozice. To jsme však nepřehnali - stále chceme zachovat sportovní charakter kola), dosah je delší a hlavový úhel je volnější.
Nový Topstone Alloy je připraven dovézt vás bezpečně tam, kam vaše cesta povede. Ať už se rozhodnete prozkoumat odlehlá zákoutí přírody, nebo potřebujete parťáka na cesty do práce, na Topstone Alloy se můžete plně spolehnout.
Nový Topstone Alloy je připraven dovézt vás bezpečně tam, kam vaše cesta povede. Ať už se rozhodnete prozkoumat odlehlá zákoutí přírody, nebo potřebujete parťáka na cesty do práce, na Topstone Alloy se můžete plně spolehnout.
Někdy nastanou chvíle, kdy se nic nevyrovná větru ve vlasech a výjezdu na kopec, který vám ukáže život z jiné perspektivy. Ať už se jedná o tréninková kola nebo kola čistě k dojíždění do práce, tak řada Pavement vám nabídne vše potřebné.
Někdy nastanou chvíle, kdy se nic nevyrovná větru ve vlasech a výjezdu na kopec, který vám ukáže život z jiné perspektivy. Ať už se jedná o tréninková kola nebo kola čistě k dojíždění do práce, tak řada Pavement vám nabídne vše potřebné.
NOVÁ GENERACE MODELU REVOLT S HLINÍKOVÝM RÁMEM A KARBONOVOU VIDLICÍ PŘINÁŠÍ MOŽNOST ZMĚNY ROZVORU KOL A TAKÉ MOŽNOST POUŽITÍ TELESKOPICKÉ SEDLOVKY. TENTO LEHKÝ A VŠESTRANNÝ GRAVEL BIKE BUDE DOKONALÝM NÁSTROJEM K PROZKOUMÁNÍ SILNIC A CEST, O KTERÝCH JSTE VŽDY PŘEMÝŠLELI, ALE NIKDY PO NICH NEJELI.
NOVÁ GENERACE MODELU REVOLT S HLINÍKOVÝM RÁMEM A KARBONOVOU VIDLICÍ PŘINÁŠÍ MOŽNOST ZMĚNY ROZVORU KOL A TAKÉ MOŽNOST POUŽITÍ TELESKOPICKÉ SEDLOVKY. TENTO LEHKÝ A VŠESTRANNÝ GRAVEL BIKE BUDE DOKONALÝM NÁSTROJEM K PROZKOUMÁNÍ SILNIC A CEST, O KTERÝCH JSTE VŽDY PŘEMÝŠLELI, ALE NIKDY PO NICH NEJELI.
Checkpoint ALR 4 je ve své řadě nejvýhodnější gravelové kolo. Kolo Checkpoint ALR 4 má rám z hliníku Alpha řady 300 a je proto stejně výkonné na hrbolatém štěrku jako na hladkém asfaltu. Checkpoint ALR 4 je díky řadě skvělých prvků, k nimž patří 11rychlostní pohon SRAM Apex a mechanické kotoučové brzdy, ideální výchozí stroj do světa gravelu.
Checkpoint ALR 4 je ve své řadě nejvýhodnější gravelové kolo. Kolo Checkpoint ALR 4 má rám z hliníku Alpha řady 300 a je proto stejně výkonné na hrbolatém štěrku jako na hladkém asfaltu. Checkpoint ALR 4 je díky řadě skvělých prvků, k nimž patří 11rychlostní pohon SRAM Apex a mechanické kotoučové brzdy, ideální výchozí stroj do světa gravelu.
V POSLEDNÍ DOBĚ SE GRAVEL CYKLISTIKA VELMI ROZŠÍŘILA A NENÍ DIVU. TATO KOLA JSOU SKUTEČNĚ VŠESTRANNÝMI STROJI JAK PRO ZAČÁTEČNÍKY, TAK PRO ZKUŠENÉ CYKLISTY. BYLI JSME VE HŘE OD ZAČÁTKU S GRAVELOVÝM KOLEM, KTERÉ MĚLO VE SVÉ DNA DIRTOVÉ DĚDICTVÍ. MODEL RAG+ SE STAL OBLÍBENÝM MEZI NAŠIMI ZAMĚSTNANCI A PŘÁTELI, A TO I MEZI TĚMI, KTEŘÍ BY O KOLE S DROP BAREM DŘÍVE ANI NEUVAŽOVALI. ŠKÁLA VYUŽITÍ JE NEKONEČNÁ - OD DOJÍŽDĚNÍ DO PRÁCE AŽ PO AMATÉRSKÉ CX ZÁVODY NEBO PROSTĚ K VYUŽITÍ JAKO FITNESS KOLO.
Někdy nastanou chvíle, kdy se nic nevyrovná větru ve vlasech a výjezdu na kopec, který vám ukáže život z jiné perspektivy. Ať už se jedná o tréninková kola nebo kola čistě k dojíždění do práce, tak řada Pavement vám nabídne vše potřebné.
Model Revolt je postaven je na lehkém hliníkovém rámu ALUXX s celokarbonovou vidlicí (karbonový je i sloupek vidlice) a navržen je tak, aby perfektně kombinoval tuhost pro co nejvyšší efektivitu šlapání a poddajnost pro vysoký komfort při jízdě. Pro ještě vyšší pohodlí je tu sedlovka typu D-Fuse, která pod zátěží mírně pruží, a hodně nízko umístěné sedlové vzpěry. Stejnou technologií jako sedlovka jsou vyrobena také řídítka Contact XR D-Fuse, která pro vyšší komfort také mírně pruží (tímto typem řídítek jsou vybaveny dva vyšší modely). Samozřejmostí jsou kotoučové brzdy s pevnými osami (u dvou vyšších modelů hydraulické), širší bezdušové pláště (až do rozměru 45c), chránič spodní trubky X-Defender a úchyty pro přední i zadní nosič – to pro případ, že byste chtěli vyrazit i s veškerou výbavou na pobyt v přírodě.
Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".