Karbonové silniční elektrokolo Domane+ SLR 6 spadá do své vlastní kategorie. Nevypadá jako klasické elektrokolo a svými jízdními vlastnostmi spíš připomíná kolo bez pohonu. Má rám z karbonu OCLV řady 800, jenž ukrývá malý, ale velmi propracovaný motor, který při šlapání působí přirozeně a pozvedá kvalitu jízdy na novou úroveň. Tichý zvuk motoru splývá s okolím a při sólových i skupinových jízdách na něj takřka zapomenete. Z jízdy budete mít větší požitek a v každém stoupání i na dlouhých náročných výpravách budete mít v zásobě dostatek energie. Navíc oceníte i bleskově rychlé řazení Shimano 105 Di2.
Lehké a výkonné krosové elektrokolo Dual Sport+ 2 je určeno pro dobrodružnou jízdu na asfaltu a nenáročných trailech. Má intuitivní a přirozený systém podpory šlapání, díky němuž je prozkoumávání okolí zábavnější a jízda do kopců hračkou. A tuhá kola a široké pláště pro jistotou jízdu na různých površích.
Tento plnokrevný závodní kůň se osvědčil na okruzích světového poháru a pro svou pověstnou spolehlivost a výkonnost si ho vybralo nespočet soukromníků. Tato verze fuzz není jen staré kolo s upravenou geometrií pro velká kola. Rám byl kompletně přepracován a je vybaven drsňáckou kovanou jednodílnou kyvnou vidlicí, která zvyšuje tuhost zadní stavby a pohání moderní tlumič s čepem. Má nízko položené těžIště, tlumič je schovaný blízko bb, nastavitelný reach pomocí offsetových košíčků a možnost volby vnitřního nebo vnějšího vedení lanek. Kinematika odpružení byla přizpůsobena tak, aby poskytovala výjimečné jízdní vlastnosti. Je zde značný pohyb zadní osy směrem dopředu, který pomáhá vyrovnávat nerovnosti na hranatých plochách, a je zde zabudován dostatečný anti-squat, který minimalizuje kývání odpružení přI šlapání. Rozsah nastavení dosahu je 16 mm díky excentrickému hlavovému složení.
Jedná se o největší kolo v řadě define. Je to v podstatě sjezdové kolo, na kterém lze jezdit do kopce. Míchání velikostí kol je pro takové kolo nejlepším řešením a po mnoha testech a zpracování názorů jsme se rozhodli zavést řešení, o kterém jsme skutečně přesvědčeni, že má pro mnoho jezdců velký smysl. Velké, rychle se otáčející 29" kolo vpředu brázdí nerovný terén a menší kolo 27,5 vzadu je schované a umožňuje větší zdvih odpružení bez kontaktu s rámem nebo částmi karoserie. Nezapomínejme, že se stále jedná o definitivu - což znamená, že je postavena na nádherném slitinovém rámu s hydroformovanými trubkami na zakázku, skrytým vedením vnějších kabelů, velkými ložisky a radikální geometrií!
S více než 150mm zdvihem vzadu a 160mm vidlicí se tento slitinový 29er dokáže prodírat těmi nejdrsnějšími podmínkami a zároveň se cítí skvěle na široké škále trailů. Toto kolo dokáže vyšlapat úseky, které ostatní musí projít pěšky, a přeletět úseky, které ostatní musí přeorat. Nastavitelný reach a výška bb vám umožní vytočit kolo podle vašeho stylu jízdy a trailů, které plánujete projet. Jedinečné polointerní vedení kabelů na rámu je elegantním řešením, které se snadno servisuje. Velké, utěsněné čepy zaručují dlouhou dobu bezproblémové funkce bez servisu.
V poslední době se cyklistika na štěrku velmi rozšířila a není divu. Tato kola jsou skutečně všestrannými stroji jak pro začátečníky, tak pro zkušené cyklisty. Byli jsme ve hře od začátku s gravelovým kolem, které mělo ve své dna dirtové dědictví. Model rag+ se stal oblíbeným mezi našimi zaměstnanci a přáteli, a to I mezi těmi, kteří by o kole s drop barem dříve ani neuvažovali. Škála využití je nekonečná - od dojíždění do práce až po amatérské cx závody nebo prostě k použití jako fitness kolo. Několik montážních bodů vám umožní vzít si s sebou vše, co potřebujete, takže rag+ je připraveno I na vaše další velké dobrodružství. Rag je zkratka pro road & gravel (silnice a šotolina) a to "Plus" je tam proto, že na něm můžete jezdit se standardními silničními plášti 700c, šotolinovými plášti 700c (až 45c) nebo dokonce s 27,5" koly s plášti o velikosti až 2,2"! Je vybaveno nejnovějšími technologiemi včetně správného pohonu 1x s kazetou s širokým rozsahem, kotoučovými brzdami a průchozími osami. Elegantní hliníkový rám je doplněn celokarbonovou vidlicí. Model 2022 prošel revizí geometrie, díky níž je toto kolo stabilnější a pohodlnější: hlavové trubky jsou vyšší, což jezdce staví do pohodlnější pozice. To jsme však nepřehnali - stále chceme zachovat sportovní charakter kola), dosah je delší a hlavový úhel je volnější.
Jedná se pravděpodobně o jedno z nejuniverzálnějších kol v nabídce. Nahoru I dolů z hor - každý den, po celý den. Pro mnoho jezdců může být tento slitinový krasavec jediným kolem, které kdy budou potřebovat. Sedí přímo uprostřed panoramatu kategorií a lze ho použít na cokoli od dlouhých vyjížděk až po zábavné dny v bikeparku. Na papíře má toto kolo 130 mm zdvihu, ale nenechte se zmást, ve skutečnosti působí, že má mnohem víc než uváděná čísla. Jsou to velká kola a vytočená geometrie, které definují schopnosti tohoto kola. Zároveň jsou stoupací schopnosti tohoto kola impozantní. Jedinečné částečně vnitřní vedení kabeláže rámu je elegantní řešení, které se snadno obsluhuje. Velké, utěsněné čepy zaručují dlouhou dobu bezproblémové funkce bez servisu.
Když jsme před dvěma lety uvedli na trh synonymum, lidé nevěřícně kroutili hlavou. Toto kolo bylo na míle vzdálené jakémukoli kolu s krátkým zdvihem, které se kdy sériově vyrábělo. Ultra malý hlavový úhel, masivní dosah a velmi strmá sedlová trubka nebyly nikdy použity u kola s krátkým zdvihem, natož u kola určeného pro xc závody. Ale synonymum bylo předzvěstí revoluce. Dnes všichni víme, že progresivní geometrie je správná cesta - dokonce I v xc! Právě díky této jedinečné geometrii se synonym ve sjezdech cítí spíše jako enduro kolo, ve stoupání je jako koza a na rovinách útočí jako býk. Když jsme s touto geometrií začali experimentovat na prototypech, dosáhli jsme na sjezdových úsecích výsledků, které jsme očekávali. Tato kola byla prostě na jiné planetě v porovnání s čímkoli jiným na trhu s tímto množstvím zdvihu. Nejvíce nás ale překvapilo, že kola také lépe stoupala a byla super rychlá na rovinách! Stoupací schopnosti pramení hlavně z toho, že jezdec sedí více před zadním kolem a rozložení hmotnosti je na prudkých svazích do kopce lepší. Na rovinatých úsecích je výkonnost hvězdná, protože je možné snížit kokpit a umístit jezdce do agresivnější, aerodynamické pozice, aniž by se kolo cítilo ve sjezdech kostrbatě. Řada rc je určena pro all-out xc závody a maratony. Tato kola jsou postavena na ultralehkém celokarbonovém rámu s pružnými vzpěrami (což eliminuje potřebu těžkých čepů) a jsou vybavena plochou tyčí, lehkými cross-country plášti a 100 mm zdvihu vpředu I vzadu.
Jedná se o největší kolo v řadě define. Je to v podstatě sjezdové kolo, na kterém lze jezdit do kopce. Míchání velikostí kol je pro takové kolo nejlepším řešením a po mnoha testech a zpracování názorů jsme se rozhodli zavést řešení, o kterém jsme skutečně přesvědčeni, že má pro mnoho jezdců velký smysl. Velké, rychle se otáčející 29" kolo vpředu brázdí nerovný terén a menší kolo 27,5 vzadu je schované a umožňuje větší zdvih odpružení bez kontaktu s rámem nebo částmi karoserie. Nezapomínejme, že se stále jedná o definitivu - což znamená, že je postavena na nádherném slitinovém rámu s hydroformovanými trubkami na zakázku, skrytým vedením vnějších kabelů, velkými ložisky a radikální geometrií!
Jedná se pravděpodobně o jedno z nejuniverzálnějších kol v nabídce. Nahoru I dolů z hor - každý den, po celý den. Pro mnoho jezdců může být tento slitinový krasavec jediným kolem, které kdy budou potřebovat. Sedí přímo uprostřed panoramatu kategorií a lze ho použít na cokoli od dlouhých vyjížděk až po zábavné dny v bikeparku. Na papíře má toto kolo 130 mm zdvihu, ale nenechte se zmást, ve skutečnosti působí, že má mnohem víc než uváděná čísla. Jsou to velká kola a vytočená geometrie, které definují schopnosti tohoto kola. Zároveň jsou stoupací schopnosti tohoto kola impozantní. Jedinečné částečně vnitřní vedení kabeláže rámu je elegantní řešení, které se snadno obsluhuje. Velké, utěsněné čepy zaručují dlouhou dobu bezproblémové funkce bez servisu.
Nový Topstone Alloy je připraven dovézt vás bezpečně tam, kam vaše cesta povede. Ať už se rozhodnete prozkoumat odlehlá zákoutí přírody, nebo potřebujete parťáka na cesty do práce, na Topstone Alloy se můžete plně spolehnout.
Někdy nastanou chvíle, kdy se nic nevyrovná větru ve vlasech a výjezdu na kopec, který vám ukáže život z jiné perspektivy. Ať už se jedná o tréninková kola nebo kola čistě k dojíždění do práce, tak řada Pavement vám nabídne vše potřebné.
Domane+ AL 5 je lehké slitinové silniční elektrokolo, které kombinuje přirozený pocit z jízdy s výhodami elektromotoru. Díky intuitivnímu systému dopomoci HyDrive udržíte nasazené tempo, hravě zvládnete všechna stoupání a při tréninku ze sebe dostanete víc.
Velmi lehké a aerodynamické silniční kolo Émonda SLR 6 z karbonu je náš nejrychlejší vrchařský speciál. S naší nejlehčí platformou získáte pověstnou kvalitu jízdy a díky aerodynamickým trubkám zhotoveným z našeho nejlehčího vrstveného karbonu OCLV zase vyšší rychlost. V neposlední řadě se můžete těšit na bezdrátový elektronický pohon Shimano 105 Di2 s přesným řazením.
Émonda SL 7 Disc eTap je mimořádně lehké karbonové silniční kolo s aerodynamickými tvary, které snižují odpor vzduchu na všech typech povrchů. Je ideální pro všechny závodně naladěné silničkáře, kteří ocení bezdrátový elektronický pohon SRAM Force eTap AXS, lehká karbonová kola, integrovaný měřič výkonu i každou ušetřenou setinku.
Émonda SL 6 Pro má všechny výhody úžasně lehké karbonové silničky s aerodynamicky tvarovanými trubkami, které vás zrychlí ve stoupáních i na rovinkách. Díky bezdrátovému elektronickému pohonu Shimano 105 Di2, rychlým karbonovým kolům OCLV a výkonným kotoučovým brzdám je skvělou volbu pro jezdce, kteří oceňují skvělou ovladatelnost a mimořádnou rychlost.
Émonda ALR 6 je závodní silniční kolo se špičkovým slitinovým rámem, který je neuvěřitelně lehký, rychlý a mnohem dostupnější než karbonové modely stejné úrovně. Lehký rám má špičkovou silniční závodní geometrii H1.5, integrovaný kokpit a tvarované trubky Kammtail, které přinášejí aerodynamickou výhodu. Kolo je osazeno bezdrátovým elektronickým pohonem Shimano 105 Di2, který je rychlý a spolehlivý. Má vylepšená kola umožňující použití bezdušových plášťů, jež jsou odolná proti defektům a hravě zvládají drsné povrchy.
Émonda ALR 5 je závodní silniční kolo se špičkovým slitinovým rámem, který je neuvěřitelně lehký, rychlý a mnohem dostupnější než karbonové modely stejné úrovně. Lehký rám má špičkovou silniční závodní geometrii H1.5, integrovaný kokpit a tvarované trubky Kammtail, které přinášejí aerodynamickou výhodu. Kolo je osazeno spolehlivým pohonem 105 a hydraulickými kotoučovými brzdami, které zastaví na fleku bez ohledu na počasí. Jedná se o ideální lehký slitinový stroj na klubové jízdy i závody.
Madone SL 7 Disc eTap kombinuje pokročilé aerodynamické a jízdní vlastnosti s rychlým a spolehlivým bezdrátovým elektrickým pohonem. Je lehké, rychlé a nesmírně elegantní. Vybavili jsme ho aerodynamickými karbonovými koly, prvkem IsoSpeed vyhlazujícím nerovnosti a měřičem výkonu SRAM Force.
Madone SL 7 Disc kombinuje pokročilý aerodynamický výkon a všestrannou kvalitu jízdy s bleskově rychlým a spolehlivým řazením bezdrátového elektronického pohonu Ultegra Di2. Je lehké, rychlé a nesmírně elegantní. Je osazeno aerodynamickými karbonovými koly, prvkem IsoSpeed tlumícím nerovnosti silnic a výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami pro brzdný účinek v každém počasí.
Naše nejlepší závodní kolo Madone SL 6 Disc nabízí špičkový aerodynamický výkon a jedinečnou kvalitu jízdy za výbornou cenu. Má zbrusu nový bezdrátový elektronický pohon Shimano 105 Di2, aerodynamická kola, prvek IsoSpeed tlumící nerovnosti silnic, výkonné hydraulické kotoučové brzdy a elegantní vzhled stvořený pro rychlost.
Vysoce výkonné krosové kolo Dual Sport 3 je vhodné pro každý povrch a snadno přechází ze silnice na drsnější terén. Má lehký rám a jednoduché řazení 1x se širokým rozsahem převodů a nízkými nároky na údržbu. Jeho široká kola Bontrager Kovee a objemné gravelové pláště absorbují nerovnosti a náročný terén pro pohodlnou a sebevědomou jízdu na silnici, zrušených železničních tratích a cyklostezkách.
Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".