Specialized Kenevo SL Comp (001-7972)

Přepněte na vyšší level trailového ježdění a ovládněte jakékoliv a všechny traily zároveň - Turbo Kenevo Super Light kombinuje vyhlášenou ovladatelnost a prostupnost těžkým terénem modelu Enduro s technologií Turbo Super Light pro zajištění schopností v terénu, nízké hmotnosti a výkonu užít si více trailů i těch opravdu náročných. Turbo Kenevo Super Light přidává elektrické “E” našemu Enduru. Přináší více toho, co chcete od vašeho trailového ježdění— schopnější kolo všude, více výkonu do stoupání, živé reakce na jezdce, když chcete, více radosti z jízdy. Více trailů, skoků, dropů, vše rychleji bez zakyselených nohou. To všechno Kenevo SL dokáže s lehkostí. Vážící výrazně méně než vysokovýkonné a objemné e-biky, Turbo Kenevo Super Light je stejně živé a schopné přepsat zvyklosti vysokozdvihých trailových kol jak se to už povedlo modelu Enduro. Poskočte se svým trailovým ježděním o pár levelů výše.
Barevné varianty
204 000 Kč 139 990 Kč
+
Dostupnost zboží můžete ověřit pomocí kontaktního formuláře.

Specialized Kenevo SL Comp 2022

Tento model je připravem dle individuálních potřeb jezdce s akualizovaným software 2023.

Přepněte na vyšší level trailového ježdění a ovládněte jakékoliv a všechny traily zároveň - Turbo Kenevo Super Light kombinuje vyhlášenou ovladatelnost a prostupnost těžkým terénem modelu Enduro s technologií Turbo Super Light pro zajištění schopností v terénu, nízké hmotnosti a výkonu užít si více trailů i těch opravdu náročných. Turbo Kenevo Super Light přidává elektrické “E” našemu Enduru. Přináší více toho, co chcete od vašeho trailového ježdění— schopnější kolo všude, více výkonu do stoupání, živé reakce na jezdce, když chcete, více radosti z jízdy. Více trailů, skoků, dropů, vše rychleji bez zakyselených nohou. To všechno Kenevo SL dokáže s lehkostí. Vážící výrazně méně než vysokovýkonné a objemné e-biky, Turbo Kenevo Super Light je stejně živé a schopné přepsat zvyklosti vysokozdvihých trailových kol jak se to už povedlo modelu Enduro. Poskočte se svým trailovým ježděním o pár levelů výše.

  • Elektronický systém nového Keneva Super Light, to je plná integrace 240wattového motoru, 320 Wh baterie s novou radikální generací plně integrovaného ovladače. Výsledkem je tak akorát výkonu až do 25 km/h pro co nejrychlejší výjezd na začátek vašeho oblíbeného trailu ještě k tomu s poloviční námahou, nemluvě o kvalitě jízdy samotné, která byla předtím nepředstavitelná.
  • Další generace displeje TCU2 je váš informační portál, s přizpůsobitelnými datovými poli zobrazujícími např. přesnou kapacitu baterie na procenta v kombinaci s novou funkcí dálkového ovládání zvanou Microtune, umožňující za jízdy ladit úroveň podpory motoru v 10 % krocích, abyste dostali přesně tu jízdu, kterou chcete.
  • 29” kola zaručují hbité ovládání a průjezdy zatáček o kterých se vysokovýkonným e-bikům může jenom zdát. Dostatečně dimenzovaný kokpit vás umístí do středu dění/kola pro lepší trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízký střed, položená hlava a snížený offset vidlice zaručují stabilitu i v opravdu rozbitém terénu.
  • Kenevo Super Light, stejně jako SJ EVO, nabízí šest odlišných nastavení geometrie, umožňující jezdci jednoduše přizpůsobit jízdní projev kola pro každý styl a terén. Úhel hlavové trubky je nastavitelný mezi 63 a 65,5 stupni. Výšku středového složení lze měnit nahoru/dolu o 7 mm. Ještě nikdy jsme nevyrobili více nastavitelný a laditelný trail bike.
  • 170 mm zadního odpružení, inspirovaného Endurem, je citlivé na malé nerovnosti, poradí si bez mrknutí oka s ostrými hranami, komprese v zatáčkách si maže na chleba a přesto stále nabízí parádní odezvu na pedály a efektivně přenáší výkon tam, kam patří – na trail.
  • S-velikosti Keneva SL jsou založeny na tom, co je důležité - velikost jezdce a jízdní styl, ne výška v rozkroku. Pět velikostí, všechna s podobnou výškou hlavové trubky a výškou rámu v rozkroku vám umožňují vybrat si velikost, která nejlépe odpovídá vašemu individuálnímu stylu. Menší S-velikosti budou obratnější a hravější, větší S-velikosti nabídnou větší stabilitu a manipulační prostor jezdce.

RÁM
FACT 11m full carbon, 29", full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 170mm rear travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
TLUMIČ FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 62.5×230mm
VIDLICE FOX FLOAT 36 RHYTHM 29, GRIP damper, 44mm offset, 2-position sweep adjust, 15×110mm, 1.5" tapered steerer, 170mm travel
PŘEDSTAVEC Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
OMOTÁVKA Specialized Trail Grips
ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width
SEDLO Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
PŘEDNÍ BRZDA SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm
ZADNÍ BRZDA SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
PŘEHAZOVAČKA SRAM GX Eagle, 12-speed
ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM GX Eagle, 12-speed
KAZETA SRAM XG-1275, 12-speed, 10–52t
ŘETĚZ SRAM NX Eagle, 12-speed
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ Praxis, forged M30, custom offset
PŘEVODNÍKY SRAM X-Sync Eagle, 94 BCD, 32T, alloy
RÁFKY Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
PŘENÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h
ZADNÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
PAPRSKY DT Swiss Industry
PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 29×2.3"
DUŠE Standard, Presta valve
SEDLOVKA : X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9mm, S2: 125mm, S3/S4: 150mm, S5: 170mm
OBJÍMKA SEDLOVKY Alloy, 38.6mm
MOTOR Specialized SL 1.1, custom lightweight motor
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ Specialized MasterMind TCU, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
BATERIE Specialized SL1–320, fully integrated, 320Wh
NABÍJEČKA Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
KABELÁŽ Custom Specialized wiring harness
SWAT SWAT CC, integrated tool and chain tool with spare link in steerer tube

Firma Specialized byla založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill. V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat. 
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů – včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři. Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava pohybového aparátu.

Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde

Všechna kola odesíláme vždy smontovaná a seřízená Máme více jak 30ti letou praxi se servisem jízdních kol.
Potřebujete poradit?
Zavolejte nám na 730 893 678
Jsme pro Vás na telefonu Pondělí - Pátek od 9 do 17 hodin.
KURsport.cz
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".